Försöker igen...



Ja då försöker jag fortsätta skriva då. Lilleman sover men han brukar ju ha en tendens att vakna så fort jag sätter mig vid datorn. Inatt sov han underbart, från kl 00.00 till 6.00! Sen har han haft det lite jobbigt nu på morgonen, legat och åmat sig. Troligen ont i magen. Jag masserade han vid 9.30, massa bubblor i magen som spraka och det kom lite pruttar. Nu sover han igen <3

Ja åter till midsommar då. Hade riktigt skoj och tänkte lägga upp några bilder som jag inte hann med igår.




























Jag glömde bort kameran men jimmy hade tydligen knäppt massa kort såg jag dagen efter, skoj :P Jag tyckte inte att jag va så full men det måste jag ha varit. Kommer inte ihåg att alla vi stog och röjde på golvet, men det visade ju bilderna dagen efter. Jag sa att jag inte drack nån öl, men tydligen gjorde jag det för det visar ju bilderna också, haha.


Förresten, är det nån som vet om man kan lägga upp fler bilder samtidigt. Alltså så man slipper sitta och gå in och leta upp en efter en för att lägga upp dom. Sjukt drygt när man har många bilder man vill lägga upp.. (?)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0