Fredag




Lära tänka efter va det är för dag idag, och hoppsan det är ju fredag. Idag har jag varit i valbo med Noel och mamma, pappa kom oxå dit och käka lunch med oss. Jag köpte ett par nya byxor, likadana som jag köpte för nån månad sen men jag får alltid massa jävla småhål i mina kläder, vet inte om det är tvättmaskin som tuggar sönder dom eller vafan det är. Irriterande är de iaf! Köpte också nya handdukar och några små gosedjur på ikea till Noel. Råkade även sno, hör och häpna, en toaborste! Höll på med självscanning och missade att slå in den för jag höll på att gulla med Noel samtidigt. En morsa som snattar toaborstar, sweet!

Nu ikväll åkte jag och Noel till bastfallet, jimmy är där och skruvar med bilen våran. Han blir där inatt igen så de blir att sova ensam ännu en natt, suck.. Vi ser varann typ aldrig, börjar bli less på det faktiskt. Fast nu klagar jag inte, han fixar bilen så det är ju bra, men de hade ju varit trevligt att umgås lite och få lite hjälp med Noel emellanåt. Men efter dehär blir han väl förhoppningsvis hemma lite mer.. Jag blev kvar sent, åkte hem kl 22:30, Noel va underbar där borta, han va hur snäll som helst med bara lite gnäll. Påväg hem höll jag på att köra på ett rådjur, de sprang rakt ut framför bilen, tur jag hann bromsa. Hade inte haft nån lust att springa ut och jaga ikapp det när jag har Noel med mig.

Nä nu kika lite på nätet innan sängen väntar.
Ciaoo

.:Nypan:.


Gosegubben innan han slocka när vi skulle käka inne på ikea :)






Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-07-29 @ 23:59:07
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej!

Jag såg i din blogg att du hade varit till en sierska i Gävle som hette Solveig, stämde något hon sa? Och känner du fler som har varit till henne som det har stämt på? Jag bor i Gävle och vill väldigt gärna spå mig och funderade på att besöka henne. Vet du hur man får tag på henne? :)

Du får jätte gärna höra av dig till min mail som är [email protected] om du inte vill skriva ut något på din blogg. Tack på för hand / Sandra :)

2011-08-03 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0