Furuvik



Idag har jag storstädat lägenheten, så skönt att ha fint här igen. På kvällen skjutsa jimmy mig och noel till furuvik, en kompis från ljusdalstiden va där med sin karl och två barn, R är född 5 dagar efter Noel. De va skitkul att träffa henne och snacka lite, de va flera år sen sist. Jimmy åkte till S´s resturang i skutskär och va där under tiden. Han kom och hämtade mig o noel efter ett tag, då åkte vi tillbaka till resturangen och jag käkade en sallad. Sen åt vi glass med chokladsås till efterätt.

S och jimmy har druckit nån öl här hemma, dom drog precis ut, dom skulle till 8:an och ta nån öl. Noel sover och jag tänkte väl dyka i sängen snart.

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0