Högbo




Madde kom hit idag runt lunchtid, hängde här sen skjutsade vi jimmy till högbo, han skulle dit med jobbet på lite roligheter. Träffade hans chefer och jobbarkompisar, han ville visa upp Noel :) Jag och Madde va kvar i högbo i några timmar, gick med noel i vagnen, hälsade på min kusin som jobbar i kiosken, käkade lite glass, mötte upp farfar, farfar & wilma.. De va trevlans :) När vi kom hem gick jag och noel till mamma(o pappa). Käkade lite mat där.. Sen kom jimmy med cheferna, dom skulle upp på stan och gå på puben. Jag kunde inte följa med, lär ju va hemma med lillpysen, men en öl hade ju inte suttit helt fel. När jag kom hem va jag uttråkad, tråkigt att vara hemma ju så jag la Noel i vagnen och gick runt stan nu på senkvällen. Gick förbi jimmy på stan också :P Jimmy är fortfarande ute och klockan går så jääävla sakta =/ Funderar på att lägga mig. Noel sover, han va trött nu efter en fullspäckad dag :)

Okej ja vet inte hur dehär inlägget blev. Tråkigt och osammanhängande kanske? :P

Just ja, förra veckan damp det ner till till paket i brevlådan. Denhär gången tänkte jag INTE "hm va är det nu jag köpt på tradera och glömt", utan nu tänkte jag mer "oo va kul ett till paket, undra vem det är från denhär gången". Och det va från Malin som nu bor i sthlm. Tack gulliga du, jättesnällt av dig och jättefina kläder till Noel :) Och idag när Madde kom förbi så hade hon med sig 3 st t-shirtar till Noel från henne och Jekkan som de köpt på marknaden. En stog det "hårdrockare" på, den andra "KISS" med deras ansikten och på den sista "rolling stones" och deras logga. Tack så mkt dom kommer passa min lilla rocker perfekt ;)

.:Nypan:.





<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0