Le och "prata"




Noel kan nu le och "prata", han har gjort det i typ en vecka, och nu vet jag att han inte flinar för han har magont(bebisar gör flin när de har ont i magen) utan nu gör han det för han är glad. Jag blir så glad när han gör världens flin med hela ansiktet när han ser en eller när man pratar och gullar med honom, det värmer hela mitt hjärta. "Pratar" gör han också. Ibland för sig själv och ibland sitter vi och "pratar med varandra". Han låter typ auooooo. Han är så söt när han gör så för han har ut hela överläppen. Haha han är så jäkla go <3

Idag har jag också rört på fläsket. Gick runt stan med jimmy och noel & jag har gjort 100 situps.

.:Nypan:.






Älskade lillgubben <3







Kommentarer
Postat av: Marina

Vad söt han är,gullpojken.

2011-07-07 @ 15:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0