Moroccanoil Original Oil Treatment



Åååå jag vann!!! Jimmys moster skickar massa tävlingsinbjudan till mig på facebook så nu har jag typ blivit besatt, haha nerå inte så illa men jag brukar va med och tävla iaf. Har varit med och tävlat om en hårprodukt som jag såå gärna ville vinna, och idag när jag loggade in på facebook så hade A skrivit "grattis till vinsten". Höll tummar och tår för att jag hade vunnit hårprodukten och jaaaa jag hade vunnit den! Är såå glad, mitt hår behöver verkligen all hjälp de kan få eftersom jag plattar det och volymar det varje dag.

Tack www.glamaholic.se för vinsten :)




Moroccanoil Original Oil Treatment

Moroccanoil Original Treatment är vårdande oljebehandling med värmeskydd för alla hårtyper! Med denna marockanska olja för hår får du en revolutionerande kraftfull hårolja, likväl för fint samt grovt hår som behöver vård och näring. Med dess unika kombination av Arganoil är Moroccanoil Original Oil Treatment en styling-, ytbehandlings- och närande hårprodukt som vårdar och långsiktigt förbättrar ditt hårs kvalité. Oil Treatment är orginalet av hårbehandlingar med arganolja, Oil Treatment tar bort friss och reder ut ditt hår samtidigt som produkten bygger upp en flexibel styrka, ger glans och mjukhet samt skyddar ditt hår från skador av miljöpåverkan och värmeverktyg så som plattång och fön.


Moroccan Oil Original Treatment
är perfekt för dig som har löshår, skadat hår från diverse färgbehandlingar och frekvent styling eller allmänt torrt och/eller ohanterligt hår. Den marockanska håroljan absorberas upp snabbt, tillför glans och långvarig vård utan att lämna rester eller en oljig och fet yta.

100 ml. 339kr


Ska bli kul att testa, nu kör man ju med budgetvärmeskydd :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0