Nokia n8 pink



Jag har beställt en ny mobil, en nokia n8 pink. Varför just den då? Jo morsan köpte en sån på elgiganten för nån dag sen för den va nersatt rätt mkt, den fanns bara i färgerna mörkgrå och vit-silver. Det va skitbra kamera i den och jag vill ha en mobil med bra kamera eftersom jag tar rätt mkt bilder på Noel och det är inte alltid man har kameran med sig. Iaf så funderade jag på att köpa en sån mobil. Googlade för att läsa lite mer om den, kom in på nokias hemsida och där visade dom en rosa. Gah en rosa, den måste jag ha! Sökte som fan på nätet men hittade den ingenstans förrän jag kom in på cdon.com´s hemsida och där hade dom en rosa. Dock rätt mkt dyrare men vafan får man en snygg färg så kan jag lätt betala lite extra, då slipper man ha massa klumpiga skal på den för att få den snygg. Jag funderade rätt mkt men sen i förrgår kväll så beställde jag den. Igår blev den postad så jag borde väl få den senast måndag för de skulle ta 1-2 arbetsdagar. Hoppas jag får den idag men de tror jag inte eftersom igår runt 19 stog det att den va postad.

Nu väntar jag iaf på min nya mobil så jag kan surfa och ta massa kort :P Sa en gång i tiden att jag aldrig skulle ha en touch för det är så drygt att skriva sms, men men nu är det en touch påväg.. Få se om jag gillar den annars får jag väl återgå till min gamla "vanliga" mobil(i samma rosa färg den) :P

.:Nypan:.










Snyggaste mobilen! :P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0