Ockelbo marknad




I förmiddags åkte jag med mamma och Noel till ockelbo marknad. Kändes lite konstigt att gå där och inte vara full och inte svina hehe. Jag brukar ju jämt vara där och festa 2-3 dagar i sträck över marknadshelgen. Men det va mysigt att gå där med Noel också, lillplutten då han är så go :) Köpte typ ingenting, har knappt nå pengar. 4 papperskassar blommor fick iaf följa med mig hem så ikväll har jag roat mig med att plantera blommor i landet på altanen, nu ser det mkt bättre ut där. Tog även en långpromenad runt stan nu ikväll.

Tog nån timme att få Noel att somna men nu sover han, hoppas han sover lika bra som han gjort i flera nätter nu.


Ja alla vänner hoppas ni har det roligt på marknaden och öltälten. Och jag säger som jag alltid gör - gör allting som jag skulle ha gjort! ;)

.:Nypan:.















Ockelbo marknad -09


Fan va smal jag va, vill ha min kropp tillbaka :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0