Without pics




Tänkte uppdatera lite snabbt, utan bilder blir de dock. Sorry...

Idag va jag & Noel me morsan upp på stan med sväng, på eftermiddagen kom jimmy hem efter att ha varit ute och flängt hela morron och halva eftermiddagen. Han frågade om ja ville med till gävle och köpa billack till bilen. Mamma tog Noel så vi åkte iväg till gävle, va till färgtorn och biltema. Efter det åkte vi till skroten i kungsgården och skruva bort en framskärm som ska fixas och sättas på våran bil då våran framskärm är rostig och ful.

Jimmy drog till R i bastfallet när vi va klar, han blir kvar där inatt :( Han ska fixa och grejja med bilen, ta bort rost och skit.. I helgen ska vi polera den och snygga till den, nu kommer den bli fin pärlan våran! Jag och Noel hängde med mamma & pappa till viking nu ikväll för dom skulle käka där. Efter det tog jag och mamma en promenad med Noel runt stan + runt bruket, en riktig långis.

Kom hem runt kl 22, Noel börja grina och skrika efter ett tag, han va alldeles hysterisk. De gick inte att få tyst på han, jag försökte med allt! Han skrek och skrek men somna tillslut i min famn kl 23:30. De va nog den värsta persen i mitt liv, my good säger jag bara. Låt det ALDRIG hända igen, spec när inte jimmy är hemma som ikväll..(!)

De blev en kort och troligen ointressant upd. Nu väntar sängen, som jag längtat efter den idag!

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0