Yesterday



Igår va vi ute och flängde i affärer i sandviken och gävle hela dagen. På kvällen grillade vi sen tog vi en långpromenad runt stan, riktigt skönt. Noel va lite bråkig på senkvällen, kan det ha med att jag åt 4 rutor choklad under kvällen?? Ingen mer choklad för mig nu :( Vi fick han iaf att somna runt kl 00, och han sov enda till 6 imorse. Riktigt skönt fast jag fick inte så mkt sömn endå. Somna runt 2, sen efter han vakna vid 6 har jag inte sovit jättemkt för han har legat och åmat sig rätt mkt pga magen..

Få se vad som händer idag. Ingen sol så det är ju tråkigt :( Noel ligger fortfarande i sängen, shit va jag hann uppdatera. Är ni nöjda nu? :P


.:Nypan:.









Noel gillar sina solbrillor ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0