1 mils promenad




Igår gick jag över 1 mil!

Vaknade typ 6.30 av Noel. Skulle byta blöja på han i sängen(brukar byta kissblöjorna där på natten). Fick av han blöjan och skulle dit med den nya. Då pruttar han, sen ser jag hur det kommer bajs. Helvete, får dit handen under rumpan för att slippa få allt i sängen och han skiter ner hela handen på mig. Hmm vafan ska jag göra nu, ena handen höll jag hans ben med och den andra handen va full med skit. Satt och bara funderade säkert en minut hur jag skulle göra för att inte kleta ner han eller sängen.. Kletade av mig det mesta av skiten på den gamla blöjan och lyckades få på den nya med ena handen. Sprang och tvättade av mig, sen bar jag in han till badrummet och tvättade av han och bytte på han. Vilken jäkla skitunge han är :P

Då va iaf jag pigg. Mamma och pappa frågade dagen innan om dom kunde ta med Noel på morgonprommis kl 7.30 och det tänkte jag att det kunde dom väl. Men nu va jag pigg så jag klädde på mig och följde också med. Vi gick typ 5 km.

På eftermiddagen skulle vi till stensätra på kalas hos mina kusiner. Jag och morsan gick både dit och hem med vagen. Det blev nog ca 6 km.

Så sammanlagt igår så gick jag över 1 mil. Duktigt det! :) Inte har jag nå träningsvärk heller. Men skavsår mellan tårna och en blåsa på handen efter vagnen har jag.

Ställde mig på vågen imorse i hopp om att ha förlorat nått gram, men nej nej står still som vanligt =( Det spelar fan ingen roll hur mycket jag ammar, hur bra mat jag äter, hur lite godis och onyttigheter jag äter och hur mycket jag rör på mig. Jag står still, SUCK! Har gått ner typ 14 kg sen Noel föddes(och det gick jag ner på typ en vecka), har 11 kg kvar tills jag är nere på det jag vägde innan jag blev gravid. Det verkar ju ta en jävla evighet innan jag kommer dit :(


.:Nypan:.









Inte från igår utan från när jag och jimmy va ute
på promenad för nån vecka sen







Kommentarer
Postat av: Alex

Fin lillfisen är på bilderna :) Måste komma förbi nån dag så kan vi ta en prommis :) jag tänkte på det du skrev om att du inte har börjat gå ner de sista kilona än och det kan kanske bero på att kroppen "vilar" eftersom du redan tappat mkt på kort tid och att kroppen vilar lite och sen kommer du gå ner... Är ingen expert på viktnedgång men det var bara en tanke..ge inte upp hoppet! innan du vet ordet av så kommer du va en milf ;) Promise! hehe . kramis från mig o Bonzo

2011-06-20 @ 23:15:15
Postat av: malin

Nä men fy fan va vidrigt, tur man inte har skaffat unge haha!

Det har ju bara gått typ en månad sen du fick barn, stressa inte upp dig över o gå ner i vikt.

2011-06-21 @ 22:23:27
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0