Bärsele



I förrgår tog jag och Noel en sväng till farmor, farfar och wilma. Eftersom jag inte orkar bära upp vagnen själv för trappen där så testade vi bärselen. Påväg dit somnade han i den. Påväg hem satt han snällt och tittade. Han verkar tycka om den för innan jag stoppa ner han så grina han som fan, men blev tyst så fort jag började gå.

Wilma hade fyllt år så vi hade tre st paket med oss till henne som jag och noel shoppat tidigare på dagen när vi va upp på stan. Jag stoppade ner dom i brevlådan när vi kom, wilma som älskar paket hade alla 3 i munnen sen när vi kom in. Hon brukar skälla av glädje men nu va hon tyst eftersom hon hade fullt i munnen av paket, det va ju bra eftersom Noel satt och sov i bärselen :P

Va där typ en timme och fikade & myste med wilma innan vi begav oss hemåt för att göra mat åt jimmy som jobbade extra och slutade kl 22. Dom blev glad att vi dök upp så dom fick mysa lite med Noel :)

.:Nypan:.


Första turen i bärselen
14 juni





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0