Helgen




I lördags va vi först till brorsan och grattade han. Sen på kvällen åkte jag, jimmy, M och S till Falun på falukalaset. Träffade jimmys syrra, hennes kille och några till där. Jag drack faktiskt nån cider och rökte cigg. Det kändes konstigt på nått sätt, typ förbjudet. Jag har ju varit utan både cigg och alkohol så länge så de va skumt :P Roligt hade vi iaf. Vi åkte lite karusell också, virvelvinden. Jimmy ville inte först för han hatar när de snurrar. Gissa vem det va som satt och skrek mer mer med händerna i luften när vi väl satt i karusellen. Jo jimmy! Haha han är rolig han. De snurrade utav helvete kan jag lova, fan va vi garva allihopa.

I söndags åke jag, jimmy och noel till orsa & mora och hälsade på släkt och vänner till jimmy. Vi lära ju visa upp underverket innan han blir för stor :) Rätt drygt att åka så långt eftersom vi knappt sovit nått efter lördagens bravader. Vi va supertrött men de gick bra endå, skoj att komma iväg. Noel fick lite kläder och ett gulligt halsband :) Åkte americanare(cab) gjorde vi också, hehe. Det gillade Noel, han somnade på en gång.

.:Nypan:.




Första åkturen i en americanare och han verkade njuta :)







Kommentarer
Postat av: Alex

jimmy och noel kom förbi oss en sväng och bonzo verkade gilla lillen :) noel fick en puss av bonzo berättade jimmy :) (jimmy och noel var hoss oss innan jag kom hem från skolan) Hoppas allt är bra med er,hör av dig om du vill ta följe på prommis :) Kram

2011-06-08 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0