Midsommar




I fredags på midsommarafton så hade vi barnvakt. Vi va ut till skutskär och firade midsommar med jimmys moster m. familj. Åt och drack och hade riktigt skoj :) Va ut till jimmys kompis resturang/krog på kvällen och röjde. Jag och jimmy sov i deras husvagn, riktigt nice att vara lite ensamma för en stund.

På lördagen blev vi kvar till eftermiddagen. Käkade pizza på resturangen innnan vi åkte hem. Jag blev riktigt jävla bakis, trodde jag skulle spy upp pizzan på bordet. På kvällen kom Madde över och vi grillade. Blev ingen sen kväll, alla slocknade typ i soffan hah :P


Har massor med bilder men nu vakna Noel och grinar så få se om jag lägger upp nåmer sen. De finns iaf en jävla massa på jimmys facebook.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0