Promenad




Idag har jag pluggat med L här hemma. Jimmy tog pappaledigt så han har tagit Noel idag. Dom tog en sväng till björksätra och så.. Nu ikväll tog vi en promenad runt stan. Stannade på viking och käkade en tonfiskrulle. Efter det stannade vi hos farmor och farfar en sväng på en fika.

Imorron ska vi till bvc (väga och mäta lilleman), efter det ska jag till L och plugga. Tenta på fredag, det känns ju inte sådär skitkul när =/


 
Vet inte om jag nämnde att jag klarade tentan i farmakologi som jag skrev när Noel bara va 6 dagar gammal. Helt sjukt att jag klarade den med tanke på att jag bara hann plugga kvällen före.

Tror dock inte de kommer gå lika bra denhär gången för det är sjukt mkt att få in i skallen :(


.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0