Shoppat




Idag va vi som sagt till valbo för att försöka hitta oss lite kläder. Jimmy hittade en hel del fint som han köpte. Jag är ju pank eftersom jag inte fått nå pengar men jimmy va snäll och ville att jag skulle ha nå nytt till midsommar så han sa att han skulle köpa det om jag hittade nått. Jag hittade en röd klänning och leggings. Det blev xs på klänningen, skulle ha behövt en small men den fanns inte, medium va alldeles för stor =/ Men men jag klämde i mig den endå, får dra lite i tyget runt magen så blir det bra ;) Hade ju tänkt att gå ner i vikt, inte upp så det blir perfa det! Kärlekshandtagen och magen såg man väl lite av men vafan jag födde barn för 1 månad sen, då får man vara lite småtjock och ha nån valk runt magen! :P

Imorron beger sig jag och jimmy till skutskär för midsommarparty, det ska bli roligt. Dock är jag lite nervös, har ju inte varit full på nästan 1 år. Kände ju av en 4.5:a cider för nån helg sen, jag får ta det lite lugnt, det blir ju billigt iaf ;P Noel ska vara hos sin mormor. Ska blir skönt att slappna av lite och det ska bli underbart att tillbringa lite tid med jimmy, det har ju inte blivit så mkt av det sen Noel kom till världen och det är viktigt att man har tid för varandra ibland.


Mamma va snäll och köpte "gummipluttar" till spjälsängen idag. Man skruvar fast dom längst ner på varje ben sen kan man vagga sängen. Noel är ju lite som han är och vägrar sova ensam eller ligga själv om det inte gungar. Så mamma köpte sånna åt oss idag och nu har jag testat och det funkar fan! Han sover just nu i spjälsängen, dock tog det sin lilla tid, 1 timme satt jag och gungade sängen hah. Jag såg sånna förut men tyckte det va alldeles för dyrt att köpa, 349kr för 4 st gummigrejjer. Men men dom verkar ju bra så det är väl kanske värt pengarna. Dock fick vi ju dom nu, tack mamma <3 Fick även två st tights/leggings av mamma idag, tack för dom med! :)

.:Nypan:.



Gummipluttarna "vyssan lull" till spjälsängen :)






 

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, ruben sover bara om jag ligger brevid med bröstet i munnen eller om jag lyckas lura han med nappen. Även i famnen går bra. Och i sjalewn, haha. men hellst inte annars ;) Full? vad är de?? hahaha. är exakt ett år sedan för mej, förra midsommarafton, å jag tror jag aldrig varit så full heller! men men, jag mådde illa halva graviditeten å har även migrän ibland, så jag klarar mej på de alkoholfria istället, mått illa så de rcker ett tag!! hahahaha!!! nu måste jag hindra Tuva från att dela med sej av sin fullkornsvälling till Ruben..!!!!! ha så kul ikväll!!!

2011-06-24 @ 08:09:46
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0