Tiden




Tiden räcker fan inte till, blir tokig. Jag hinner ingenting här hemma.. Jimmy jobbar eftermiddag, plus att han har bytt en dag så han ska jobba inatt nu ist för att jobba imorron natt! Kanske inte det smartaste med tanke på att jag har tenta imorron. Jag skulle behöva plugga ikväll men det kan jag väl drömma om att jag hinner.

Har precis fått Noel att somna, höll ju bara på i tre timmar(!). Nu skulle jag behöva duscha, diska, laga mat, plocka här hemma, slå in paket och som sagt plugga. Med tankte på att Noel inte sover så länge så kommer jag väl hinna med typ en grej. När han vaknar så vill han äta. Sen vill han vara vaken en stund och tro inte att det räcker med att han typ ligger och tittar, nej han måste antingen sitta i knäet eller bli buren runt i lägenheten för att vara nöjd.

Ska passa på att slänga mig i duschen nu innan han vaknar.



Suck.. Ja jag kanske är lite lätt irriterad.. Men jag är hungrig och stressad.

.:Nypan:.









och där vaknade han, hör gnäll från sovrummet
yeeeeeey









Kommentarer
Postat av: malin

Längtar du tillbaka till livet utan barn? Livet som mamma har bara börjat:)

Min arbetskompis fick en pojke igår, ska väl gå o hälsa på sen:)

2011-06-10 @ 20:10:26
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0