Uppdatera



Tänkte uppdatera lite, få se hur långt jag hinner innan lilleman skriker. Han börjar vakna nu hör jag, de knorrar från vagnen.

I fredags efter jag skrivit tenta så åkte jag, jimmy och noel till valbo. Jimmy shoppade lite kläder och lite annat smått och gott, sen åkte vi vidare till skutskär till V som tog studenten och A som fyllde år. Vi blev kvar där ett tag. Jag lyxade och tog en öl, sjukt jävla gott! På kvällen fick Noel vara hos mormor & morfar sin. Jag och jimmy mötte upp två av jimmys kompisar och gick först till 8:an, sen vidare till uteserveringen på living room. Jag drack 2 till öl, skulle kunna ha druckit 20 för det va så gott men men de går ju inte när man har lilla Noel hemma :)

I lördags så följde jag & Noel med mamma och pappa till sthlm. Pappa skulle flyga luftballong som han fick som födelsedagspresent av oss förut. Medans han va iväg i typ 5 timmar och flög så skulle jag och mamma (o noel) roa oss själv. Här ska ni få höra nå sjukt! När vi närmade oss dit vi skulle så såg jag en skylt där det stog saltsjöbaden/fisksätra. Fan här nånstans bor ju Malin sa jag, jag ska nog ringa och höra om hon är hemma så kanske vi kan ses när jag endå är här i sthlm. Då åkte vi på en motorväg, jag kollade ner mot nå hästhagar och grejjer. Då såg jag en tjej och en hund på långt håll som gick på en grusväg, vafan är inte det där Malin skrek jag. Det kan de ju inte vara, det skulle ju va helt sjukt. Skickade iväg ett mess till henne och frågade om hon va ute och gick med dessie förbi nå hästhagar. Ja det är jag, hur kan du veta det fick jag som svar. Haha för jag såg dej svara jag. Snacka om att hon blev paff! Iaf kom Malin in och mötte upp min och mamma där vi va. Hon guidade oss till centrum där så där stannade vi och käkade. Hon fick hålla Noel och han va så trevlig att han la av en riktig skit i brallan så de small, haha. De va trevligt att träffa henne, och tur hon kom och guidade oss för annars hade jag och morsan haft sjukt segt för vi visste ju inte vart vi skulle gå nånstans för att fördriva tiden.

Vi kom iaf hem sent i lördags natt, va framåt 3 på natten. Pappa hade haft det trevligt uppe i det blå i luftballongen :P

I söndags hände inte mkt. Vi va bara hemma och slöade..

Igår(måndag) va jag, jimmy och noel ut till Rolle m. familj i bastfallet. L va där med hennes dotter som är 3 veckor äldre än Noel :) När vi kom hem så grillade vi lite kött och så.

Idag(tisdag) så har jag och Noel varit ner på stan. Lämnade en bok på bibblan, va förbi morsans jobb, va in på dollar store, rusta och ica maxi. Nu ska jag vika tvätt, gå till wilma och sen göra mat. Jag hade iaf tänkt det men Noel har nog andra planer!



Shit han har inte börjat skrikit än! Jag hörde nyss en brakskit från vagnen så det va väl den han låg och klämde ut så nu är han väl nöjd igen! ;)

.:Nypan:.




Sötnos :)




Noel & stolta mormor



:)



Noel & Malin innan hans överaskning i hennes knä ;P




Hungrig kille på tågstation



Jag & morsan(och noel då) tog en promenad längs havet.
Fanns så sjukt mkt fina och coola hus, åå ge mig!




Väntar på pappa bland tusen mygg och knott











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0