Valbo



Idag ska vi fara till valbo, se om vi hittar nå kläder till midsommar. Jag har ju typ inga, iaf inte byxor. Har bara mjukisbyxor & leggings jag kommer i och dom har jag nött hål i under graviditeten. Fast iofs så är det ingen idé att jag ens försöker hitta ett par "vanliga" byxor idag, för jag vet att jag inte kan ha dom. Höfterna är för bred, arslet för fett och låren för feta. Har ett par nya knäbyxor i strl 42 här hemma från h&m som jag trodde jag skulle komma i, men icke! Det går inte att knäppa knappen, höfterna to big(?) Jag får leva i mjukisar ett tag till.

I förrgår damp ett till stor brev ner i brevlådan. Tankarna på vad jag köpt på tradera och glömt bort snurra i skallen som sist, men de va inget från tradera utan det va ett kort och fina kläder till Noel igen :) Det va Antes (mitt x) mormor och moster som hade skickat. Dom är bara föööör snäll. En helt underbar familj och släkt är vad dom är <3

Nej dags att göra sig iordning.

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0