Barnvagnen har kommit




Ja här är det dött, har inte tid att uppdatera.. Full fart i skolan, har varit där ons, tors & fre denhär veckan.

Barnvagnen kom igår, å fyfan va nervös jag va. Jag hade på känn att något skulle va fel, och japp det va det! De va fel färg på fanskapet. Jag blev sååå less. Den jag beställde skulle vara vit-beige och svart, denhär var champange-guld-beige och svart. Rätt så snygg färg insåg jag när solen lyste på den idag. Iaf så skrev jag till stället jag köpte den på igår och berättade att de blev fel färg. Fick svar idag och dom ville inte skicka nån ny vagn och krångla så ist ska dom skicka nya tyger i rätt färg så jag kan byta ut dom. Det låter ju kanon, bara dom inte glömmer att skicka nått nurå. Det va inge krångligt heller att byta tyg, superenkelt. Om vi har tur slipper vi skicka tillbaka tyget som är på vagnen nu, och då får ju vi två färger som vi kan växla emellan. Det skulle ju va perfekt! Hoppas hoppas :D För tänk om det andra tyget som ska skickas hit är mycket fulare färg än det som sitter på vagnen nu, då blir jag ju skitless om jag måste skicka tillbaka dethär, hah. Aja få se hur det går, ni hänger nog inte med endå ;P

Men en sak, vi har världens snyggaste vagn och jag är såååå nöjd. Den är perfekt! Perfekt storlek, bra stötdämpning vid alla 4 hjul, stora bra hjul, snygg design.. Ja det har inte kunna blivit bättre(om man bortser från färgen som blev fel då men det verkar ju ordna sig nu till de bättre). Jimmy är också nöjd, vet inte hur många gånger han sagt att vagnen är fin ;) Han har även gått omkring med den här hemma, lagt Vilda i den och vaggat henne, och sagt att han längtar tills bebisen kommer.

Nu längtar jag som faan till lillen, då ska vi ut och raca i snyggvagnen :P Bilbarnstol va ju också med, samt skötväska, parasoll, regnskydd, myggnät mm.. Åå jag är så glad att jag vågade beställa från tyskland ;P


.:Nypan:.







Kommentarer
Postat av: eva

Tack Sandra och det e en stor lättnad att veta att pappa kommer att få den hjälp han behöver tack vare professionell personal på kommunen som lyckades påverka han fast han inte ville ta emot hjälp!Härligt att dom skickar den rätta färgen till er:)

Men gå absolut inte med på att lämna tillbaka den andra färgen det får dom kompensera med pga av att dom strulat till det för er!!

kramiz

2011-03-05 @ 12:27:11
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0