Barnvagnen



Igår kom äntligen tygerna till barnvagnen som jag gått och väntat på i 3 veckor. Va skitnojjig när jag skulle öppna kartongen, morsan fick göra det. Jag va inställd på att det skulle va fel färg, igen, eller att dom skulle ha missat att skicka med något så vagnen inte skulle bli komplett i färgerna.. Iaf så va det rätt färg, wihoo. Den är typ pärlemo-vit :) Alla grejjer till vagnen var med, det enda som fattades va nytt tyg till bilbarnstolen men det va väl skit samma egentligen. Huvudsaken att vagnen är komplett. Har inte fått nå medelande om att skicka tillbaka dom andra tygerna, förhoppningsvis får vi behålla dom. Det är ju perfekt, då kan man byta till de när det blir skitigare ute, typ i höst.

Jag är så nöjd med vagnen, hoppas att den håller nu bara men det ska den väl göra. Den är så fin :) Längtar tills bebisen ligger där i, då ska jag ut och promenera och förbränna fett! Jag ska bli en fit mum!!

.:Nypan:.



Här är snyggisen :) Glömde dock att hänga
på skötväskan på handtaget :P Lite kass bild kanske,
den är ljusare irl




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0