Fullt upp


Här va de dött, som vanligt :P Har fullt upp så jag hinner knappt att andas. Idag va det skola 8-30-16:30, först metodövning - blodtransfusion och blododling, de va skoj. Sen va det seminarie i onkologi. Anmält mig till tentan har jag gjort idag oxå, hur faan ska det gå? =/ Usch det är så stört mycket att få in så jag får panik!

Imorron är jag ledig, ska till barnmorskan kl 11. Få se va hon ska göra, mäta magen och lyssna på bebis antar jag :)

Idag har det varit full fart i magen heeela dagen och kvällen, inte många lugna stunder. Hicka hade den lilla stackarn nu ikväll också, jimmy kände det oxå :P Har känt den hicka några gånger nu. Det är en speciell känsla, inga sparkar utan med en regelbunden tickande känsla. Stackars liten :P

.:Nypan:.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0