Ockelbo marknad



Igår frågade jimmy om vi skulle åka på marknad i ockelbo, och det ville jag så vi drog dit på kvällen. Vi köpte bebisstrumor, strumpor åt mig, älg- björn- och vildsvinskorv samt en jävla massa fika bröd. 6 semlor, 10 doppade munkar i olika smaker och med olika strössel på och så + 2 vanliga munkar, samt en stor bullgrejj. Och nej vi tryckte inte i oss allt själv, vi åkte till farmor & farfar och fikade, sen tog han med sig massa munkar till jobbet så jag inte skulle falla för frestelsen idag och äta upp dom för då skulle jag få en jävla ångest ;)

Nu ska jag göra mej klar, ska till ockelbo idag igen, ska göra morsan sällskap. Vart fan tog solen vägen? =/

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0