Skötbord



Har ju varit på jakt efter ett skötbord att sätta på väggen ovanför toaletten. Dom som ligger ute på blocket är bland annat från ikea, men dom är så ful så det vill jag inte ha. Ja jag kanske är något av en perfektionist och lite kräsen av mig.. Sen finns det brio väggskötbord i vit plåt, och troll väggskötbord i trä. Trä är ju mycket finare än plåt, och idag hittade jag ett i fint skick på blocket som jag fastna för, det var ett av märket Troll. Jimmy ska ner till stockholm på torsdag med R & T och hämta en soffa, så då tyckte jag att dom kunde hämta dethär på en gång. Jimmy ringde på det och det fanns kvar så på torsdag ska dom hämta det samtidigt som dom hämtar soffan, två flugor i en smäll, perfekt :P

1000kr kostar det och det va i jättefint skick och inte så mkt använt. 2000kr kostade det nytt. Vet inte om jag tycket det är dyrt eller ett bra pris för ett begagnat.. Dom i plåt kostar typ lika mycket begagnat så då tycker jag dethär köpet blev bra för trä är ju som sagt snyggare.. Aja hoppas dom inte säljer det till nån annan nudå, då blir jag lack! Och hoppas det kommer passa i badrummet, dom andra möblerna där inne är ju i grått. Aja det blir nog bra, får pimpa om lite med prylar i matchande färger så kommer de nog bli snyggt ;P  



Vägghängt skötbord Troll



Vägghängt skötbord Troll
Sen ska det inhandlas en skötbädd till denhär, den får bli rosa eller
blå beroende på kön på lillpysen! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0