Sm-Guld



Ja då va det söndag då. I veckan har jag varit i skola och suttit på stan och pluggat med lotta. Tenta på fredag, fyfaan.. I veckan ska jag och lottis träffas och försöka få in skiten i skallen, det är ju huuur mkt som helst.

Igår kom R hit och han och Jimmy drack lite öl, sen drog dom upp på stan. Jag va hemma med Pixie(en hund) som han tog med sig och Vilda. Vilda va lite smårädd för henne men de gick endå bra. Hon har ju sitt höga klösträd som går ända upp till taket att ligga i. Efter ett tag smög hon sig på Pixie för att utforska den stora hunden :P Det är bra om hon vänjer sig med hundar, stackarn får bara träffa stora rottisblandningar :P

Pixie blev iaf kvar här tills idag, så jag och jimmy tog en prommis med henne till BJ idag för att lämna tillbaka henne. De va riktigt skönt ute, en härlig promenad.

Nu står potatisgratängen i ugnen, fläskfilé + bea blir det till de. Ah de ska bli så gott :P

Och jag ska oxå säga GRATTIS SAIK till sm-guldet som ni nyss tog hem, häärligt! Bandy, ja jag älskar bandy. Har en hel del roliga minnen från när man har varit på matcherna genom åren, och för att inte tala om world cup i ljusdal haha :P

.:Nypan:.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0