Stressss



Just nu är det väääldigt mkt i skolan, trodde det skulle lugna ner sig efter tentan som jag hade i fredags men icke. Jag har två muntliga prov på tisdag, fyfan va hemskt hur ska det gå(?!) Dom handlar om psykiska sjukdomar och smärta. Hoppas lärarna är snälla om man inte kan svara på nått.. Då ska vi sitta i våra grupper och behöva svara inför allihopa. Kul om man får värsta kukfrågan och inte kan svara.. Nu har jag ångest :( Tur att våran grupp är bäst och ingen behöver skämmas, vi har bra sammanhållning.

Nästa vecka är det en helvetesvecka, det blir det heldagar med plugg och skola hela veckan, fyfan jag måste få vila... Har även andra skolarbeten som ska göras (grupparbeten), samt en hemtenta om några veckor. Ååh fan jag börjar bli skoltrött, det sliter på mig som fan... Vet inte om jag pallar, men ska försöka iaf..


.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0