Sunshine



Solen skiner, underbart. Jag va i skolan igår, ska dit snart igen, måste göra mej klar nu. Igår efter skolan åkte jag och jimmy till valbo, letade skor och kläder. Jag hittade fan ingenting(förutom ett linne). Fanns inga skor eller stövlar heller, suck. Kommer ju inte i mina gamla stövlar, vaderna är too big! Iaf kollade vi efter skor i sandviken också, där hittade jag ett par på intersport, ett par nike. Dom va vita, lila och guld. Jag som aldrig mer skulle ha ett par vita skor, lila tycker jag inte så mkt om och jag hatar guld. Haha och dom blev det. Dom va ju iaf sköna, och typ dom enda jag kunde tänka mig. 800 spänn kostade dom, men de va 30% så det blev 560 kr. Hade tänkt att köpa nå billigare men som sagt jag hittade inga :(

Nej måste fixa mig innan jag ska dra. Ciao!

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0