Tentaplugg



Ja jag har inte så mkt att skriva, är för trött. Har suttit i två dagar på stan med lotta och tentapluggat, vi ska ses imorron oxå. På fredag är det tenta, gode gud låt mig klara den jag vill verkligen få den släpandes efter mig.

Idag skulle jag och jimmy på föräldrautbildning på mvc. Stressade dit och när vi kom in sa dom i receptionen att dom ringt och talat in ett medelande på min mobil imorse. Näe jag har inte fått nå röstmedelande sa jag. Ringde och kollade och nix inga nya medelanden. Då hade dom haft flera som kommit dit idag fast dom ringt dom oxå, alltså har dom nå fel på telefon. Sååå dryygt.. Nu får vi vänta en vecka till..

Igår köpte jimmy en bil oxå, en silvrig liten bmw 318i. Nej det va ingen kombi, de får vi köpa sen i sommar. Jimmy får ju tillbaka 17400kr på skatten, shit alltså! Ska spara dom och försöka köpa nån fin bil kanske.. Själv får jag tillbaka 1001 kr :P Första gången jag slipper betala tillbaka, såå skönt! Aja tillbaka till bmw´n. Killen skulle sälja den för 5000kr, men jimmy prutade ner den till 2000 spänn. Dock startade den inte, därav det låga priset. Men jimmy köpte den endå, och idag har han hållt på med den så nu går den :) Han är duktig min karl. Spritt nya vinterdäck satt det på också, dom hade han köpt för 3600kr stackarn precis innan bilen slutade funka så dom har inte rullat många mil.

Nej här har jag inte tid att sitta! Ciaoo
.:Nypan:.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0