Crusingen




Idag började jimmy jobba igen :( Han jobbar 12 timmars natt i helgen, sen jobbar han "vanlig natt" måndag och tisdag sen är han ledig igen. Det känns lite småjobbigt att vara ensam hemma med Noel, visst det går ju bra men jag hade önskat att jimmy va hemma också.

Alex kom hit ikväll och umgicks lite, det va nice. Jag hade tidigare bestämt att gå upp på stan ikväll till crusingen med Noel så Alex hakade på oss. Det blev en liten kort sväng, jag trodde det skulle vara lite mindre bilar, folk och fylla. Jag har tydligen glömt hur det är i utelivet nu för tiden haha. Noel sov så gott hela tiden i vagnen trots alla bilar som väsnades och brände däck, hög musik och fylla. Han är väl van den lilla sen han låg i magen och hörde när jimmy körde. Ni som känner han vet hur han kör och grejjar haha. Tur är väl det att han är van med oljud och inte vaknar för minsta lilla.

Nu är det snart dags att mata den lilla, vi ska ha lite mys i sängen. Han börjar låta från vagnen så han är väl påväg att vakna strax.

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0