De håller i sig...



Ja jag går fortfarande här hemma med värkar. Runt kl 9:30 blev dom inte lika täta längre och de höll inte i sig lika länge som innan. Då kom dom kanske var 15-20 minut och höll i sig under en minut. Blev orolig att det skulle avta nu när det har satt igång. Eftersom det är bra att röra på sig så tog jag mig upp ur sängen kl 11. Istället för att bara gå omkring här hemma eller ta mig ut på en promenad så bestämde jag mig för att städa. Hör och häpna, nu har jag storstädat lägenheten! Tog självklart lite pauser så det har tagit sitt lilla tag. Men nu är det skinande rent här, jag har dammsugit, dammtorkat och torkat golven i hela lägenheten. Och japp värkarna kom tätare, mellan 6-4 minuters mellanrum, dock höll dom bara i sig i ca 30 sek. Det kom även liite mer av slemproppen, lite brunfärgat denhär gången. Grannarna måste ju ha funderat om dom sett mig genom fönstret när jag städa haha, jag stog här på golvet och åmade mig genom värkarna.

Nu kommer värkarna relativt ofta, kanske med 10 minuters mellanrum och dom håller i sig runt 1 minut.. Har även ätit två alvedon, men dom hjälper ingenting. Tänkte ta mig ett bad och en dusch nu. Jag är helt svettig!

En sak till. Faan va hungrig jag är hela tiden. Gick över till mamma vid 12 och käkade lunch, åt som fan.. Och nu är jag döhungrig igen, suck drygt...


.:Nypan:.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh då är det på gång nu då alltså :) kanske är lite knäppt att jag är så förväntansfull men ni är ju dom första av våra vänner som ska få barn :) Håller tummarna!

2011-05-13 @ 16:41:50
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-13 @ 17:27:21
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0