Fredagen



Uppdatera lite om vad som hände i fredags kväll då. Som jag skrev grillade jag, jimmy och madde här hemma. Dom drack alkohol, jag höll mig till vatten ;P Vi grillade fläskkarré, käkade pommes strips, en sallad och beasås till det. De va riktigt jävla gott! Jag lyckdes så braa med köttet, det blev perfekt. Senaste två gångerna har det blivit lite halvkaos, haha. Vi satt här hemma och festade lite, sen åkte vi till järbo till några som festade där. Jag som va nykter körde, vi tog maddes snygga racersaab, riktigt rolig att köra :P Efter ett tag där åkte vi in till viken. Åkte till "gamla karma" för dom skulle snacka med nån där. Sen tänkte dom betala in sig. Aldrig sa jag, jag betalar inte en krona för att gå in på dehär skitstället sa jag.

Iaf efter många om och med ville dom gå in för att hitta personen där inne, men då fick jag inte komma in för vakten för jag va gravid! Mowaha snacka om diskriminering. Man får väl förfan inte neka nån att komma in på en krog bara för att den är gravid. Jag vet att han ville mitt(och bebis) bästa ifall nån full skulle ramla in i mig. Men det är väl endå upp till mig att välja vart jag går eller inte? Han va iaf jättetrevlig och förklarade varför jag inte fick komma in och så, men jag tyckte endå att det va knäppt. Dessutom va jag ju där för nån månad sen. Och det va ju inte direkt så att jag tänkte stå på dansgolvet hela kvällen eller dansa på baren med magen i vädret. Aja jag tjaffsa inget om det, jag blev mest glad för jag ville ju inte gå in där. Va lite mer orolig för mitt sällskap för alla dom har ju tendens till att flippa ur, men dom va också lugnt och vi åkte därifrån efter ett tag.

Vi åkte hem till mig och jimmy. Dom fortsatte parta här hemma. Runt kl 3 skjutsade jag hem dom, och bytte från maddes bil till bmw´n som stog hemma hos henne.

.:Nypan:.








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0