Läkemedelsräkning



Ja här va det segt. Vet inte riktigt va jag ska skriva, vet knappt vad jag har gjort senaste dagarna.. Just det, det är onsdag idag, jag trodde det va tisdag hah.

Igår(tisdag) va jag iaf i skolan på förmiddagen, hade sista seminariet på kursen. På måndag börjar nästa kurs, blöh. Känns skönt att denhär kursen är avklarad, JAG HANN(ingen bebis än så länge)! :P Få se hur nästa kurs kommer att gå, hah. Den 20:e har vi tenta i läkemedelsräkning och farmakologi, den 16:e är bebis beräknad att komma så vi får väl se om jag kan göra den tentan eller inte. Den 10:e juni har vi en till tenta, den borde jag väl kunna göra??? Skulle va skönt att göra klart denhär kursen också. Ja jag vet att jag är väldigt optimistisk, hellre det än att vara pessimist!

Aja efter skolan lunchade jag och Lotta på ikea, plus att vi handlade lite där. Höll på o garva ihjäl mig när vi skulle åka hem. Hon köpte en stor spegel som vi knappt fick in i bilen. Kan lova att det inte va lagligt att köra som vi gjorde!

När jag kom hem somnade jag och jimmy på soffan. Sen på kvällen kollade jag på despret houswives, och efter det kollade vi på en film. Jimmy köpte en tårta på konsum, mmm jag äälskar princesstårta, skulle kunna äta 3 st om dagen, lätt!

_________________________________________________________________


Idag har jag inte gjort mkt, fyfan va segt det är alltså. Men jag har faktiskt varit lite duktig iaf. Letade fram gamla tentan på läkemedelsräkningen som jag hade för ett år sen. Kände att jag lära fräsha upp minnet och ja det behövdes verkligen! Det gick faktiskt ganska bra, körde fast på två frågor men de löste sig till slut. Nu kommer jag ihåg hur man räknar det enklaste iaf. Tentan som kommer nu kommer att vara mkt svårare, nu ska vi kunna det som va på förra tentan, plus ska vi kunna beräkna dropptakt, spädningar och sånt =/ Vettefan hur det kommer att gå, och miniräknare får vi inte heller ha som många andra skolor får!!! Jaja bara att bita ihop och hoppas hjärnan fortfarande orkar.

Funderar på om jag ska ta mig ut på en promenad senare, skulle va skönt att röra på fläsket lite. Sen blir en en lång dusch kan jag lova.

.:Nypan:.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0