Ledig




Idag är det måndag, och jag är ledig från skolan. Idag har jag inte gjort många knop. Vaknade typ kvart över 12, behövde få sova ut tror jag. Jag har inte gjort ett skit idag, jo pratat med Malin hon ringde och frågade om jag skulle med på klassträffen som är på lördag. Yepp jag har ju betalat in pengarna och har fixat skjuts så om allt är lugnt så åker jag till Ljusdal på lördag ;P Är kanske lite galet att åka så långt när jag bara har en vecka kvar till förlossningen, men men jag avgör på lördag om jag åker eller inte. Mår jag bra så ser jag ingen anledning till att inte åka..

Nä nu ska jag ta mig ett bad tror jag, har ingen lust med det heller det är ju så drygta att fixa håret efteråt. Aja slut på gnällandet nu ;)

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0