Nappflaska



I onsdags efter BVC åkte vi till gävle och valbo. I gävle va vi till biltema och handla lite grejjer till bilen & till barnens hus och handlade en nappflaska. I valbo mötte vi upp jimmys moster och kusiner, vi fick lite söta kläder och skor till Noel :) Jag va in på lindex och köpte lite kläder till honom jag med.

Jag ska till skolan nästa vecka och då vill jimmy vara hemma med Noel, och han måste ju kunna mata han så vi tänkte prova med nappflaska. Jimmy har drygat sig hela graviditeten och nu efter och frågat när jag ska köpa en bröstpump. Aldrig har jag sagt det räcker att jag känner mig som en ko redan när jag har mjölk och ammar. Men nu va det bara att bita ihop och köpa en. Vi vill inte ge han mjölkersättning så då får jag väl stå ut och pumpa mjölk ist. Det blir ju bara nån enstaka gång jag behöver göra det så det får väl gå an.

Jag trodde inte de skulle gå att pumpa ur nå men jorå det gick, jag satt här på kvällen och pumpade, haha så fult. Sen fick jimmy testa att ge honom med nappflaska och det gick galant :) Så nu blir det till att pumpa ur igen på söndag kväll så dom klarar sig på måndag när jag är i skolan på förmiddagen.







Han är glad i mat våran gosse ;P





Kommentarer
Postat av: Marina

Vad ni är duktiga o att Jimmy törs prova på o att lillen tar flaskan.Bröstmjölk är bäst.Snusa på lillen åt mig.<3

2011-05-27 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0