Nått på G?




Jag sitter och väntar på att nått ska hända och jag tror faktiskt att det inte är allt för långt borta nu. Idag kom det en liten blodstrimma i trosan, kanske slemproppen som börjar lossna? Jag har mycket sammandragningar, då molnar det i magen och gör lite ont, även i ryggen. Eller det molnar lite typ hela tiden. Det påminner om mensvärk väldigt mkt. Man går liksom och väntar på att den ska komma, sen slår det en att shit den kommer inte komma, det kommer att komma en bebis ist.

Jag är skitnojjig nu, har legat och åmat mig i soffan och sagt till jimmy att jag inte är redo. Mowaha fyfan jag börjar bli nervös, samtidigt som jag är förväntansfull.


Imorse va jag och jimmy till barnmorskan. Symfysmåttet va 33 cm, lite mindre än sist. Verkar som magen har sjunkigt. Hjärtljuden lyssnade hon på två gånger. Först låg dom på 115-120. Fick lägga mig på britsen igen innan vi skulle gå så lyssnade hon igen. Då va dom först 140-130 sen sjöng dom till typ 120. Hon trodde att de blev så bara för att jag låg på rygg och trycket blev så stor mot min kroppspulsåder.


Nu börjar jag fan bli nervös. Och jag & jimmy som skulle åka till mora idag och köpa en bil som vi såg på blocket igår kväll. Få se om jag kan följa med eller inte. 


.:Nypan:.


Snart är du här
<3






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0