Ny bil



Igår åkte jag och jimmy till mora och köpte dendär bilen som vi hade hittat på blocket. Bära eller brista tänkte vi, det kunde ju vara värsta rosthögen eftersom det bara fanns en bild ute på den men vi åkte endå dit för att kolla. Den va mkt finare än vi hade förväntat oss. Det va bara liiiite rost på den, på högra framskärmen och vid ena baklyktan. Den gick bra och va helt okej. Det enda felet va att fläkten troligtvis inte går, förhoppningsvis lätt fixat. Åkte skönt i den hem gjorde vi också :) Snälla J ställde upp och skjutsade dit oss så slapp vi ta tåget.

Jag visste ju inte om jag skulle kunna följa med eftersom jag börjat få känningar. Sammandragningarna blev lite bättre under eftermiddagen så jag bestämde mig för att åka. Dom höll sig relativt lugna tills vi kom hem, fyfan vilket natt jag haft...

.:Nypan:.


Audi 80 avant 2.0E
Den är matt i lacken så vi ska polera den, efter det kommer den blänka som en pärla. Vi ska köpa ny bilklädsel också och tona rutorna. En helt okej bil :) Äntligen får jag en röd bil med svarta lister och rails, hahah som jag tjatat :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0