Pysen




Hej och hå. Där var det dött, förlåt! Har inte riktigt tid att blogga, hinner fan inte med nånting känns det som. Pysen ligger just nu och sover i vagnen. Jag och jimmy va ute och gick en sväng på stan med Noel nyss, vi bytte en tröja som inhandlades igår och va förbi morsan jobb. Han verkar gilla att åka vagn. Fast första turen med vagnen va hemsk för han skrek non-stop hela promenaden! Hah vilken liten skit. Men nu gillar han att åka vagn, han grinar ingenting :)

Ja jag har massor att berätta, få se hur mkt jag orkar få ner. Ska försöka skriva ihop en förlossningsberättelse också nån dag..

Tiden räcker inte till.. Jag tycker att jag sitter mest och ammar hela dagarna, han äter ju heela tiden, och sover. Fast nu dom senaste två dagarna har han varit vaken lite mer, det är mysigt :) Jag försöker få ihop allt så jag klarar skolan också. Det är mkt nu, puuh...


.:Nypan:.




Första promenaden med Noel den 16 maj,
han va två dagar gammal. Skrek non-stop stackarn tills
vi kom hem igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0