Såå trött



Jag är sååå trött, sov bara typ 4 timmar inatt. Somna runt kl 1, vakna typ 5 som vanligt för att pissa. Blev aspigg som varje gång jag vaknar, antar det är hormonerna i kroppen, kroppen gör sig väl redo för bebis som ska matas och bytas på om natten. Efter jag varit upp på toa kunde jag inte somna om, sååå drygt. Låg och vred mig till kl 7:30 då klockan ringde, då va det bara att kliva upp.

I skolan hade vi "livsvandring" med skolprästen. Vi träffades först i skolan och snacka lite, sen gick vi upp till skogskyrkogården på andra sidan motorvägen. Där satt vi i kapellet och snackade en stund, sen gick vi och kollade på krematoriet och i kylrummet med alla kistor i. Klockan 12 va vi klar med det, påväg till bilen lära jag in och pissa igen på teknikparken där vi brukar käka lunchbuffé. Det va bland annat pannkakor med grädde och hallonsylt idag, jag har varit sugen på pannkakor i flera veckor så vi stannade och käka där. Mmmm det va såå gott, jag åt så jag seriöst höll på att spricka. Tänkte att nu jävlar kommer väl bristningarna smygandes på hela magen, men jag klarade mig ;)

Efter vi käkat så åkte vi till sandviken. Vi gick till bibblan och hämtade några böcker. Vi pluggade även lite - skrev en reflektionsrapport om seminariet i palliativ vård och skickade in, och vi försökte oss på lite läkemedelsräkning. Läkemedelsräkningen gick åt helvete, vi fatta fan ingenting. Vi måste vänta på att läraren förklarar vafan han menar med alla dess formler, suck :(

Nu ikväll har jag donat lite här hemma. Bland annat har jag satt upp bebisens lampa på väggen ovanför spjälsängen -mysigt- :)



.:Nypan:.



En sånhär kommer lysa fint ovanför spjälsängen mot den svarta tapeten.
Kanske slänger upp en bild nån annan dag om jag orkar...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0