Sista April



Jimmy hade lovat att storstäda här hemma men det tog jag med en nypa salt eftersom han drack i fredags. Men han va inge bakfull utan började städa, då va jag snäll och hjälpte till genom att dammsuga. När vi va klar tog vi en dusch, sen somnade vi en sväng på soffan. På kvällen åkte vi till skutskär, vi stannade på hans kompis resturang och åt en pizza. Eller vi beställde två stycken och delade på dom, vi brukar jämt göra så för då får man ju lixom två st pizzor (alltså två st halvor) :P Dom va så sviiinigt goda, en va nog den godaste jag ätit. Tur att resturangen ligger så långt bort sa jag, annars skulle jag bli feeet. Jag har typ slutat äta pizza i sandviken för dom är fan inge god, torr som fan och typ inget "pålägg" på. Nu har jag hittat mitt bästa pizzahak iaf, tre små rum i skutskär :) Nu vet jag ju inte om dom gjorde extra goda pizzor bara för att vi känner dom, men det tror jag inte för jag har hört positiva saker om deras mat från andra så.

Efter vi käkat så åkte vi till jimmys kusiner och hälsade på lite. Sen åkte vi till ockelbo av alla ställen, vi skulle rasta bmw´n och vi hamna i ockelbo. Åkte förbi några kompisar som festade, va nice att se dom. Påväg hem från ockelbo stannade vi till på medskogssjön. Mamma, pappa och Gunilla va där. Sen bar det iväg hemåt, vi va inte hemma förrän runt kl tolv. Då mös vi lite i sängen framför tv´n innan vi somnade.

Jag hade en mysig valborg med älskling. Vi hade tänkt att åka och kolla på en kase, men tiden rann iväg så vi hann inte. Får ta det nästa år ist :)

.:Nypan:.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0