Söndag




Ska väl uppdatera lite om dagen också då. Jimmy jobbar, han har tagit på sig övertid. Jag är jättetrött, skallen hänger lixom inte med. Hade tänkt tagit en promenad, men jag orkar nog inte. Är trött och det är svinkallt ute, usch. Va ut till tvättstugan, finns ju fan inga tider, utlänningarna bokar ju upp hela jävla veckorna i olika namn. Iaf så snodde jag en tid så jag tvättar två maskiner nu. Dom hade inte börjat tvätta och efter 30 minuter får man sno tiden, så det gjorde jag, hehe. Sen ska jag göra mat, tänkte göra en potatisgratäng, mums.. Ikväll blir det nog bara att mysa med jimmy, han är väl trött efter för få timmars sömn om 12 timmars jobb.


.:Nypan:.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0