Tenta



Jag skrev tenta i fredags, då va Noel inte ens en vecka gammal. Jag hade inte hunnit plugga nästan nånting till den, men jag kände endå att jag ville prova skriva den och chansa. Tänk va skönt ifall jag klarar den! Jimmy skjutsade in mig, han och Noel åkte hem till Farmor Eva och va där tills jag va klar. Får svar om tre veckor om jag klarade den eller inte. Jag svarade på allt, men en fråga vet jag att jag hade fel på för jag hade aldrig ens hört begreppet. Typ alla i skolan hade ingen aning om va svaret va på den frågan. Sen va det en fråga till som jag vet att jag inte svarade helt rätt på. Men jag blev svinvarm och svettig och det kändes som jag höll på att svimma inne i tentasalen och mitt huvud orkade verkligen inte tänka, så jag orkade inte engagera mig i den frågan.. Huvudet va ju inte på topp om man säger så. Jag kunde nog räkna antalet timmars sömn senaste veckan på två händer..

Egentligen va det två stycken tentor. Det va tenta i läkemedelsräkning också, men den struntade jag i att göra i fredags. Jag hade inte hunnit träna nått, plus att det skulle ta för lång tid att sitta och göra den också kände jag. Så jag strök ett streck över den, jag får göra den sen ist. Huvudsaken att jag gjorde farmakologin.







Såhär låg jag på torsdag kväll, dagen innan tentan och försökte
plugga in farmakologi (läran om läkemedel). Tur man är
kvinna och kan göra fler saker samtidigt, hah.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0