Trött



Jag är så trött, har inte sovit många timmar de senaste två nätterna. Noel har varit skitdryg, bara ätit, grinat och gnällt typ. Jimmy har jobbat natt, i förrgår fick han komma hem en sväng kl 2 på natten för jag va så slut. Så fort han kom hem och tog Noel somnade han, suck :P Inatt fick jag han att somna efter typ 4 timmars försök, stog med han framför radion med hårdrock på. Ja han är lite konstig, han somnar om man sätter på hårdrock. Så jag la han framför högtalaren och där fick han ligga en stund innan jag vågade mig på att ta in han till sängen.

Jag har varit i skolan måndag och tisdag, därför är jag helt slut nu. Imorse sov jag över. Lotta ringde och frågade om jag sov för hon stog på parkeringen och vänta. SUCK. Jajjemen det gjorde jag. Rusade upp, drog på mig kläder, borstade tänderna sen sprang jag ut. När jag kom ut och satt mig i bilen insåg jag att byxorna satt ut och in ;) Haha ja nu vet jag hur stressigt livet som småbarnsförälder kan vara!



.:Nypan:.






En djävul på nätterna, men hur go som helst resten av dygnet ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0