BB




En vecka avklarad på BB. Det har gått riktigt bra. Åå va små dom är bebisarna, längtar tills lillasyster/lillebror tittar ut :) Nu är det bara 4 veckor kvar på "helvetespraktiken" som jag bävat för i dessa år. Snart är 15 veckor avklarad, gissa om jag är glad för att jag kämpat mig genom dem? Trodde inte att jag skulle orka men jag tänkte att jag provar iaf. Glad är jag för det för snart är dom över och jag har inte missat nått i skolan trots barnafödande å allt :P

Nu väntar jag på jimmy, vi tänkte ha lite filmmys.. Noel lillplutt sover <3

.:Nypan:.






Kommentarer
Postat av: eva

GRATTIS till den lille i magen:)och GRATTIS till att du kämpat på så himla bra och klarat av dina studier:)

Önskar er alla en mysig helg:)

kramiz

2011-11-12 @ 10:32:44
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0