Fuck you right now




Just nu hatar jag dig. Just nu vill jag aldrig mera se dig. Just nu ångrar jag att jag träffade dig... Jag förstår inte hur du är funtad i skallen, jag förstår inte hur jag kan va så jävla dum. Jag får skylla mig själv och det gör mig så jävla ledsen...


Saknar nån som jag betyder nått för. Saknar nån som bryr sig om mig. Saknar nån som behandlar mig bra. Saknar nån som älskar mig. Saknar nån som inte längre finns... Jag är så jävla ensam.

Jag hatar den du har blivit.
Jag hatar att jag satt mig i denhär situationen.

Just nu kan alla dra åt helvete. Jag vill vara ensam






Kommentarer
Postat av: Alex

hur är det gumman? Tänker på dig och lillen! Hör av dig om du vill prata,finns där vet du. Kram från mig och bonzo

2011-12-05 @ 17:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0