Hallå där




Ja men hallå där. Sitter aldrig vid datan längre, har inte tid. Idag började en ny praktikperiod och jag är på ett nytt ställe. Är på ett demensboende i Sandviken. Få se hur det blir. Är väl inte skitpepp men det ska bli intressant. Idag fick jag sluta tidigt, såå sköönt.

Va ska man annars säga? Har väl inte hänt så supermkt på sistonde. Har praktik hela dagarna, när jag kommer hem tar jag hand om Noel tills han somnar runt 21-22. Då får jag lite tid för mig själv så jag kan duscha och göra mat och lite sånt. Är oftast dötrött efter det så jag stupar i säng så fort jag får chansen och när allt är klart här hemma.

.:Nypan:.





Kommentarer
Postat av: Alex

Jaha så du har praktik på ett demensboende :) Vart? Du har väl inte så långt kvar på praktikperioden? Hoppas inte det så du får pusta ut lite också! Kram

2011-10-04 @ 18:41:57
Postat av: Nypan

Yepp, kremlan i bj :) Nja 5 veckor på kremlan, sen 5 veckor på bb/förlossningen, känns som en evighet men hoppas det går fort =/ Kramar

2011-10-05 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0