Ont i hjärtat




Jag kan inte sluta gråta, tårarna sprutar. Jag känner inte denna tjej, men fyfaan ingen ska behöva gå igenom nått sånthär!!! Herregud jag vågar inte ens tänka på vad jag skulle göra om Noel lämnade mig.


Ja de senaste inläggen i hennes blogg talar väl för sig själv.
Fruktansvärt, så jävla fruktansvärt...


Lilly vila i frid <3



www.mimmiastrom.blogg.se







Noel sover just nu, men jag önskar nästan att han vaknar snart så jag får krama och pussa han. Noel jag älskar dig, lova att aldrig lämna mig <3








Kommentarer
Postat av: Alex

stackars mimmi,vi lekte med varann när vi var små så jag vet vem hon är. Vila i frid lilly.

2011-10-12 @ 23:34:10
Postat av: Jessica

mm, samma här, får svårt att andas av att se hennes bilder och tanken på att nåt skulle hända. ena stunden så levande, andra så död. det är fruktansvärt, virdrigt, orättvist. Usch. som jag skrev i grupen, jag hade varit så less på mina 2 den dagen för de var bara gnäll, kläng å gråt. Men dom får klänga i all eighet, bara dom stannar hos mej!!!! <3

2011-10-13 @ 08:52:30
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0