2 veckor




2 veckor är nu avklarat av praktiken, känns sååå skönt. Idag har jag varit helt matt, gått upp 6 varje dag två veckor i sträck, plus att jag ammar några gånger om natten. Idag på jobbet va mina ögon blodsprängda, i need som rest! Ska bli så skönt att slippa ställa klockan imorron bitti. Btw är jag "ledig" nästa vecka. Har sparat ihop mina dagar så jag får alla på samma gång (har jobbat 40 timmar i veckan ist för 30 som vi egentligen ska, och har på så sätt sparat ihop en hel vecka). Aja svårt att förklara för er som inte fattar. Fast jag blir ju inte ledig, då ska det pluggas för skolarbeten ska in. Men jag kommer få lite mer tid för min lilla älskling Noel iaf, det känns bra <3 Eller jag ska iaf ta mig tid! :)

Ikväll blev det pizzamys med mina pojkar <3

Förresten har jag bokat dopdag idag! 15 okt ska lilla Noel döpas, det blir i Sandvikens kyrka och inte Högbos som vi först hade tankarna på.

.:Nypan:.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0