Öppna förskolan



Har haft fullt upp i veckan med plugg och Noel. I tisdags och idag (fredag) har jag och jimmy varit med Noel på öppna förskolan tillsammans med S, J och deras dotter B :) Idag va det sångstund. Noel va trött och lite gnällig, trodde han skulle börja grina men han satt helt tyst och verka gilla det, haha lilla sötnosen min <3

Har pluggat i veckan, iaf dom dagar min dator inte har levt sitt eget liv. Den har typ kraschat ett x antal gånger denhär veckan.. Blivit helt knäpp, försökt återställa sig sj, bara en blå skimmrande bild.. Ja you name it! Fick psyk första gången den gjorde så för jag hade inte sparat mitt arbete på nå annat ställe än i datorn. Det arbetet satt jag och skrev på i 9 timmar i sträck i tisdags. Sa att jag hoppar av skolan om datorn är trasig så jag måste skriva om skiten. Tack och lov börja den funka igen efter ett tag. Idag skrev jag klart arbetet, 9 sidor sammanlagt blev de, puh! Tror iaf jag är klar iaf med det, pallar fan inge mer. Har även träffat lotta(igår) och skrivit ett annat arbete, de blev nästan klart.

Har väl inte gjort så mkt mer än det i veckan. Eller jo igår klippte(raka) jag en katt. Va upp med mamma en sväng på stan idag. Hon köpte en "dreggel-lapp" åt noel, strumpor och vantar ;P Noel dregglar som tuuuuusan nu, och biter på exakt allt!

Jag har haft lite fredagsmys med Noel nu ikväll. Åå vad jag älskar dig unge! <3




Idag på öppna förskolan
16 sept 2011




Han är så söt att ta kort på för han tittar jämt in i kameran :)




Ja det är nappsnöret som sitter fast i örat på han. Vi gjorde de på skoj,
och nej det gjorde inte ont på han.












<3





Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

Gud va söt han är!!

2011-10-04 @ 21:42:40
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Nypan

Haha tack, ja det är han :)

2011-10-05 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0