Grattis älskling




Ska lägga mig nu så jag kommer upp imorron bitti, kommer troligen inte hinna skriva nåmer förrän nästa vecka för vi ska va borta typ hela helgen.

Imorron ska jag först ha praktik, sen hem och duscha & göra mig klar. Sen åker vi till bastfallet med Noel, efter de åker vi till skurskär och kollar på eddie nilsson(eddie meduzas son) som ska spela. På natten åker vi tillbaka till bastfallet och sover där. (har skjuts av madde hela tiden, niiice)

På lördag blir vi ute i bastfallet hela dagen, sover troligen över där en natt till.

På söndag lär vi gå upp tidigt, då ska vi åka till sthlm och gå på gröna lund med jimmys moster + familj. Jimmys syrra skulle också komma dit tror jag. De blir nice.

Har nyss kollat vädret, de verkar bli bra väder så de känns ju kanon. Ser verkligen fram mot helgen :)

Jimmy fyller år NUUUUUUUUUUU, kl är 1 minut över 12. Ska gå och ge han en puss nu :) Har köp en present idag, EN SJUKT DYR JÄVEL.. Säger inte vad det är ifall han är här inne och snokar. Har sagt att jag inte köpt nått för egentligen hade jag inte råd, men idag fick jag pengar från csn så jag köpte dendär saken som blev mkt dyrare än planerat. Aja det är han värt, han har varit såå duktig här hemma i veckan nu när jag haft praktik :) Han får den imorron för jag har inte hämtat den än.

Just ja, jag vinner som fan på facebook. Det är jimmys moster som fått mig beroende. Har vunnit en misha barton väska, den blev skickad igår så den har jag inte fått än. Kostar väl runt 1000lappen ny. Nyss fick jag reda på att jag vunnit ett äkta silverhalsband med valfritt namn ingraverat i, värde 699kr. Tidigare idag fick jag reda på att jag vunnit ett spa-kit :D Har vunnit fler saker med ;)

Det går bra nu kompis det går bra nu...

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0