Helgen



Igår va jag ut på lite roligheter med några tjejer. Först hem till Madde på tacos och alkohol, sen drog vi ut på eightball, spelade lite biljard och black jack. Lärde madde att spela black jack och fan vilken nybörjartur hon hade alltså! :P Påväg hem blev jag förföljd av en turk. Såg hur han glodde på mig hela kvällen, sen följde han efter mig och försökte ragga upp mig på vägen hem. Blev lite rädd ett tag när han vägra fatta att jag inte va intresserad. Till slut knatade han iväg när jag stannade och pratade med madde i telefon så han skulle fatta att jag inte ville ha med han att göra! Hämtade upp Noel som va hos min mamma och pappa, gick hem och myste ner oss i sängen :)

Idag har jag varit i valbo med mamma, pappa och noel. Käkade på ikea och sen kollade vi i några affärer. Och nu ikväll gick vi till farmor och farfar och hälsade på.

.:Nypan:.



Morot -och potatispuré på ikea ;P




Noel på sin morfars axlar :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0